خیلی وقت‌ها دوست داریم کـه یک جشن تولد زیبا را با ایده‌ها و طرح‌های دلخواه خود برگزار کنیم. تزیین تولدبا کمک ریسه اما طرح و جنس دلخواه خود را درون بازار پیدا نمـی‌کنیم. تزیین تولدبا کمک ریسه همـین هم باعث مـی‌شود از ایده‌های خود به منظور برگزازی یک جشن تولد رویـایی چشم پوشی کنیم. اما مطمئنا برگزاری یک جشن تولد خاص با تم تولد سفارشی مـی‌تواند ایده‌ی فوق‌العاده‌ای باشد. جشنی را تصور کنید کـه دقیقا با طرح دلخواه شما تزیین شده است. تمامـی وسایل استفاده شده درون آن بـه نام فرزند شما لیبل خورده است. ریسه‌های چند لایـه اختصاصی با نام فرزند شما طراحی شده است. هیجان انگیز هست نـه؟ بعد با روسیلی همراه باشید که تا در این مطلب اطلاعاتی را درون مورد تم تولد سفارشی درون اختیـار شما قرار دهیم.

برای سفارش تم تولد سفارشی خرگوش کلیک کنید

تم تولد سفارشی چه تفاوتی با تم آماده دارد؟

یکی از عمده‌ترین کـه سوالات مشتریـان روسیلی این هست که چه فرقی بین تم تولد سفارشی و آماده وجود دارد؟ درون پاسخ حتما این را بگویم کـه تم تولد سفارشی با رنگ، تزیین تولدبا کمک ریسه طرح و اندازه دلخواه شما تهیـه مـی‌شود. از طرفی نیز امکان استفاده از عو نام فرزند شما درون تک تک اقلام تم وجود دارد. بنابراین مـی‌توانید بـه دلخواه خود تم تولد را کاملا شخصی سازی کنید. همچنین تمام اجناس استفاده شده درون تم تولد سفارشی درجه یک هستند. بنابراین این محصولات با تضمـین کیفیت ارسال مـی‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید یک جشن تولد بی‌نظیر را با تم تولد سفارشی برگزار کنید همـین الان مـی‌توانید با تلگرام روسیلی بـه شماره ۰۹۳۷۱۱۰۷۹۹۵ درون ارتباط باشید.

نمونـه‌هایی از تم تولد سفارشی کـه از روسیلی قابل سفارش هستند

تم‌های آماده یک ایراد کلی دارند و آن هم این هست که دقیقا درون طرح و رنگ دلخواه ما نیستند. یـا اصلا تم آماده‌ای درون طرح دلخواه ما وجود ندارد. بنابراین به منظور دوری از این استرس به منظور پیدا طرح دلخواه بـه شما تهیـه تم تولد سفارشی را توصیـه مـی‌کنیم. به منظور سفارش این نوع تم همـین الان مـی‌توانید با تلگرام روسیلی بـه شماره ۰۹۳۷۱۱۰۷۹۹۵ درون ارتباط باشید.

تم تولد کراسل

این روزها همـه بـه دنیـال تم کراسل هستند. زیرا بـه یکی از کاراکترهای محبوب کودکان و نوجوانان تبدیل شده است. اما تم کراسل موجود درون بازار با گونـه‌ی سفارشی آن کلی فرق دارد. این تم زیبا توسط تیم طراحی روسیلی نیز آماده شده است. رنگ این تم مـی‌تواند بسته بـه انتخاب شما تغییر کند.

تم تولد سفارشی کراسلتم تولد تاج

تم تولد تاج نیز این روزها بـه یکی از محبوب‌ترین تم‌های تولد تبدیل شده است. اگر اهل تشریفات و تجملات هستید این تم به منظور شما کاملا مناسب است. درون صورت تمایل امکان تغییر رنگ این تم بـه رنگ دلخواه شما نیز وجود دارد. جالب هست بدانید کـه تم تاج هم به منظور جشن تولدهای انـه و هم جشن‌های پسرانـه کاربرد دارد.

تم تولد تاج

تم تاجی کـه در بالا مشاهده کردید یک تم کاملا ساده است. اما درون صورتی کـه دنبال یک تم شیک و پر زرق و برق هستید بهتر هست چنین تمـی سفارش دهید. اگر کمـی بـه تصویر ارائه شده دقت کنید مطمئنا عاشقش مـی‌شوید. زیرا جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای درون این تم وجود دارد. ریسه چند لایـه و پر کار این تم باعث منحصر بـه فرد بودن آن شده است.

تم تولد تاج و پروانـه تشریفاتیتم تولد خرسی

همـه بچه‌ها عاشق تم تدی یـا خرس عروسکی هستند. اما شما مـی‌توانید تم فرزندتان را دقیقا درون طرح خرس دلخواه او سفارشی سازی کنید. مطمئن باشید این کار باعث ماندگاری این خاطره تولد درون ذهنش خواهد شد.

تم خرسی تم تولد خرسیتم تولد خرگوش

من کـه نمـی‌توانم کوچولویی را تصور کنمکه عاشق تم تولد خرگوش نباشد. این بانی مـهربان و باهوش دل تمام بچه‌ها بـه ویژه خانم‌ها را مـی‌برد. از این رو معمولا بـه عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین تم‌ها شناخته مـی‌شود.

تم تولد خرگوشتم تولد جنگل یـا حیوانات

حیوانات یکی از دوست داشتنی‌ترین المان‌هایی هستند کـه مـی‌توانند درون جشن‌های کودکانـه مورد استفاده قرار گیرند. از این رو سعی شده هست از حیوانات درون قالب تم تولد جنگل استفاده شود. درون این تم معمولا از تمام حیوانات محبوب بچه‌ها استفاده شده هست تا یک روز خاطره انگیز را برایشان رقم بزند.

تم تولد جنگل یـا حیواناتتم تولد شـهربازی

تم تولد شـهربازی نیز یکی از شادترین تم‌های سفارشی است. اگر کودک شما هم مثل همـه کودکان دیگر عاشق رنگ‌های روشن و متنوع هست مـی‌توانید تم شـهربازی را به منظور تولد او سفارشی سازی کنید. بنابراین اگر قصد تهیـه یک تم تولد سفارشی متفاوت را دارید حتما بگویم تم تولد شـهربازی بی‌نظیر است.

تم تولد شـهر بازی تم تولد شـهربازی یک تم خاص به منظور کودکان شادتم تولد گادفادر

همـیشـه کـه قرار نیست جشن تولد مختص بچه‌ها باشد. بلکه گاهی جشن تولد بزرگسالان بسیـار پرر و هیجان انگیزتر از جشن‌های کودکانـه مـی‌شود. به منظور تهیـه یک تم خاص و ناب به منظور جشن بزرگسالان مـی‌توانید تم گادفادر را سفارش دهید.

تم تولد گادفادر

تم تولد دزدان دریـایی

تم تولد دزدان دریـایی یک تم هیجان انگیز و فوق‌العاده به منظور افراد ماجراجو است. این تم مـی‌تواند بـه صورت یک تم مشترک به منظور کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. درون ادامـه چند المان فوق‌العاده این تم سفارشی خاص آورده شده است.

تم تولد دزدان دریـاییتم تولد پاو پاترول

انیمـیشن جذاب پاوپاترول یـا سگ‌های نگهبان یکی از جذاب‌ترین تم‌های تولدی هست که مـی‌تواند بـه صورت سفارشی به منظور کودکان تهیـه شود. جالب هست بدانید کـه این تم یکی از مناسب‌ترین تم‌ها به منظور کودکان دبستانی است. این تم تولد سفارشی دنیـای کودکانـه زیبای کودکان شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

تم تولد پاوپاترول اقلام تم تولد پاوپاترولتم تولد راه راه

در بسیـاری از موارد تمـی کـه مد نظر ما هست یک تم ساده و شیک است. تمـی کـه علاوه بر سنگین بودن حس خوبی هم داشته باشد. معمولا چنین تم‌هایی با طرح راه راه، خال خالی، ستاره و … طراحی مـی‌شوند. محبوب‌ترین رنگ این تم سفارشی نیز معمولا سفید و مشکی، زرد و مشکی و … است.

تم تولد راه راه تم تولد ساده و شیک ستارهتم تولد یونیکورن

این روزها بیشتر خانم‌ها عاشق تم تولد یونیکورن شده‌اند. زیرا یونیکورن یـا اسب تک شاخ را راهی به منظور برآورده آرزوهایشان مـی‌دانند. از این رو این تم مـی‌تواند انتخاب شایسته‌ای برایشان باشد.

تم تولد سفارشی با طرح گل کاغذی و تک شاخ

تم تولد بستنی

مطمئناانی هم هستند کـه مثل من عاشق بستنی باشند. بنابراین توصیـه من بـه شما به منظور خوشحال این افراد تهیـه تم تولد سفارشی با شکل بستنی است.

تم تولد بستنیتم تولد ماشین

اگر فرزند شما پسر هست مطمئنا مـی‌دانید کـه چقدر عاشق ماشین است. بنابراین انتخاب تم تولد ماشین مـی‌تواند به منظور او لنتخاب شایسته‌ای باشد. رنگ‌های شاد و طرح این تم تولد سفارشی آن را بـه یکی از بی‌نظیرترین تم‌های تولد سفارشی تبدیل کرده است.

تم تولد ماشین

آنچه که تا کنون ددیم تم‌های طراحی شده توسط تیم پرانرژی روسیلی است. بنابراین اگر قصد دارید یک جشن تولد بی‌نظیر را با تم تولد سفارشی برگزار کنید همـین الان مـی‌توانید با تلگرام روسیلی بـه شماره ۰۹۳۷۱۱۰۷۹۹۵ درون ارتباط باشید.

تیم روسیلی با ارائه انواع تم‌های سفارشی بـه شما کمک مـی کند که تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش این تم‌ها بسیـار ساده است. کافی هست طرح تم دلخواه خود را بـه تلگرام روسیلی بـه شماره ۰۹۳۷۱۱۰۷۹۹۵ ارسال کنید و پس از دیدن نمونـه‌های مشابه و انتخاب نمونـه‌ی دلخواه اقلام تم مورد نظرتان را سفارشی سازی کنید.
نکته قابل توجهی کـه در مورد تم‌های سفارشی وجود دارد این هست که لازم نیست ساکن شـهر تهران باشید که تا بتوانید تم دلخواه خود را سفارش دهید. بلکه ارسال محصولات روسیلی بـه تمام شـهرهای ایران انجام مـی‌شود. بنابراین امکان سفارشی سازی تم‌های روسیلی از تمامـی شـهرستان‌ها نیز امکان پذیر است.
فقط با توجه بـه پر کار بودن تم‌های سفارشی قبول سفارش تم ۱۰ روز قبل از مراسم انجام مـی‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید کـه طرح اولیـه تم قبل از چاپ به منظور شما ارسال مـی‌شود که تا پس از تایید نـهایی شما آماده سازی شود. تم‌های سفارشی امکان استفاده از نام و عفرزند شما را نیز برایتان فراهم مـی‌کنند که تا یک تم خاص و منحصر بـه فرد را به منظور جشن تولد فرزندتان تهیـه کنید.

: تزیین تولدبا کمک ریسه




[تم تولد سفارشی ؛ راهی به منظور تزیین جشن با تم و نام دلخواه ... تزیین تولدبا کمک ریسه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 17 Jun 2018 16:12:00 +0000